busy

jag har haft det sjukt stessigt senaste tiden.
jag har massor massor massor i skolan, jag jobbar på två jobb och jag har en underbar pojkvän som jag vill spendera var och varannan minut med.
förstår ni dilemat?
aja, jag försöker få dagarna att gå en i taget, det är grymt svårt ibland.

Alla julklappar är köpta så jag slipper julklapps stressen, tack gode gud för det.
måste dock byta lillesyrrans paket, måste få tid till det. shit, nu kommer stressen igen. hahaha.

Måste få lite sömn nu, ska bli grymt skönt att få gå och lägga sig efter en lång dag, hade önskat att det var bredvid rasmus. Fast jag sov där igår, och ska sova där imorgon också.
Jag är verkligen så grymt kär i honom, älskar rasmus av hela mitt hjärta. han är verkligen mitt allt!

Håll fast i era nära och kära! de är de ända ni har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0