Söndag igen

helt plötsligt har det gått en hel vecka och det är söndag igen.
Lite kort om veckan.
Måndag och tisdag var allt för långa. Jag väntade och längtade mest då.
När onsdagen tillslut kom var jag helt speedad och kunde inte förstå att min älskling snart skulle vara hemma.
När jag såg honom utanför matsalen sprang jag fram till honom och kastade mig i hans armar. åh, jag överlever inte utan honom. Rasmus är min luft.
Sedan dess har jag varit med Rasmus, det har varit han och jag från morgon till kväll. Jag är verkligen kär.
Han betyder så otroligt mycket för mig, han betyder allt.

Idag jobbade jag, men jag blev hemskickad. Jag är sjuk och kunde verkligen inte fokusera på jobbet.
Får jobba upp nästa vecka. lär ju behöva jobba måndag,onsdag och söndag nästa vecka.
Usch, blä för jobb ibland. Men älska pengar, vad ska man göra. haha.

Nej nu ska jag plugga, Rasmus komer snart förbi och hämtar sin nyckel.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0