hejhej vintertid

jag hoppas att jag inte var den enda som glömde att ställa in vintertiden igår.
kom en timme för tidigt till jobbet.. tur att viktor inte kom så långt efter mig och kunde öppna.
det blåste som in i helvete igår, sen var det kall också. jättekallt..
Det gick bajs på jobbet. Fattar inte att det kan vara så lätt ena dagen och så svårt den andra..


Saknar Rasmus.. Han kommer hem den 7:e. Jippi!
Han skulle leta internetcafe idag. hoppas att vi hinner chatta lite.

Min vecka består mest av jobb... Suck..

Måndag
Jobb från 16.30-21.00

Tisdag
Fika med Marcus. Jobba (16.30-21.00)

Onsdag
Inget planerat, vara med mamma innan jobbet.. (16.30-21.00)

Torsdag
Vara med Mia, Hanna och Emelie. Sjunga sing star och baka något gott. åh! kladdkaka!

Fredag
inget.. lek med mig..
Ring eller kommentera så får vi ses!

Lördag
inget lek med mig..
Ring eller kommentera så får vi ses!

Söndag
Jobb 13.00-19.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0