a fresh new start

Allting måste ta slut, precis som allt måste få en ny början.
Mitt slut kom inte speciellt oväntat men ont gjorde det, min början är underbarare än någonsin.

 Jag gillar nya starter, eller vad fan det nu heter, för man vet aldrig vad som kommer hända. Men jag hatar när varje dag tydligen är en ny dag. Jag kan bara inte leva i nutid, jag måste i alla fall ha ett litet hum om vad som ska hända. Det är bara sån jag är.

Att ta ett steg i en ny riktning kan vara riskabelt, men jag tror inte att jag kommer ta något fel steg och även om jag skulle göra det har jag så har jag hittat någon som fångar mig. 


Man kan inte vinna utan att våga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0