Söndag

Igår var en lyckad dag;
söp ner min mamma, åt god mat, jobbade och hade kul samt tjänade 1700:-
Monster-najs!



Idag köpte jag;
En klänning/topp från Zara
En sportjacka med korta ärmar från Zara
2-pack svarata leggins från H&M

Jag älskar mina nya kläder.
Lägger upp bilder när jag kommer hem.
Jag är nämnligen hos min fina pojkvän just för tillfället.
Vi har ätit lite mat på burger king, sett på lost in translation och myst massor.

Trevlig dag idag, trots vädret.

Nu ska vi köpa godis!!
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: rasmus

waaah?! godis?!?! :O

2008-04-06 @ 18:04:17
Postat av: malin

JAAA!! :D:D:D
GODIS!! ^^
Kom nu så går vi :D

2008-04-06 @ 18:04:57
URL: http://discomebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0