What are you going to do today, Napoleon?

Jag är verkligen jättehungrig och fortfarande trött.
Föräldrarna kom hem vid halv två igår, jag var jättetrött då, jag var trött redan vid 10! hahaha.
Jag som brukade vara en nattuggla!

Just nu sitter jag hemma hos mamma, hon är inte hemma utan är på Ikea och liknande affärer.
Jag har en såndär  glas i plastpåse-aktig sak, hursomhelst är det typ min frukost.
Har inte ätit något förutom två mackor till frukost och sen två mackor igår kväll, inte bra...
Ska försöka hitta något här att äta.

Ikväll ska jag på middag på Ciao, jättegod italiensk mat, sen blir det bio, "sex and the city".
Åh, vad jag har längtat efter att se den!

Ska leta lite mer i kyl och frys för att hitta något att äta.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0