sjuk

har varit hemma hos pappa hela dagen
har inte kunna bege mig iväg till mamma,
vill inte smitta lillasyrran.
kommer inte kunna träffa min farfar som är sjuk på julafton..
väldigt tråkigt faktiskt..



borde kanske uppdatera i vad som hänt de två senaste månaderna i mitt liv;

November
- Träffade den underbara Adam, hade träffat honom innan i och för sig (vi går i samma klass), vi blev tillsammans någon gång där i början av månaden. Spenderade sedan varje dag med varandra, jag mådde verkligen bra, han gjorde mig lycklig.
- I skolan började jag repa Error (en pjäs) med scen-tvåorna, inte det roligaste jag gjort direkt.
- I kyrkan repade vi på för fullt med vårt julspel och jag gick på konfermations-lektionerna.
- Hade lite problem med mina vänner ifrån ettan, var så mycket med Adam och det blev lite körigt med dem, men friends will be friends right till the end.
   Fick däremot nya vänner, Adams vänner. Träffade människor jag verkligen trivs med.

December
- Det tog slut mellan mig och Adam, vill inte gå in på detaljer.. Mår fortfarande skit över det.. Kan säga att det var jag som gjorde slut så tyck inte synd om mig.
- Error spelades upp första och andra veckan i December, det gick sådär, inget jag skulle vilja göra om direkt.
- Julspelet gick däremot mycket mycket bättre än Error, jag tycker verkligen så mycket om alla i julspelet och det var med tugnt hjärta vi tillslut spelade den sista föreställningen som gick bättre än någonsin.
- Mina fina vänner från ettan och jag börjar hitta tillbaka till varandra och det var med tårar i ögonen vi sa hej då på avslutningsdagen. Mina andra vänner, mina sorkar (mina pojkar (gotländske) ), träffar jag inte lika mycket nu när Adam och jag inte är tillsammans längre, saknar de verkligen..

Så det var väll typ en liten kort uppdatering om de fyra sakerna som är viktiga i mitt liv; kärlek, skolan, kyrkan, vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0