Barnvakt

Nu sover båda barnen och jag chattar loss på msn, tittar på tv
det vill säga; jag försöker göra allt inte somna innan tolv då barnens föräldrar kommer hem.
Det är svårt för jag är riktigt trött..

Ungarna har varit jättesnälla, vilket är tur, för jag är liiite dålig med barn, ett är ok, men två är lite svårare. hihi.
Alexander är en riktig liten charmknutte, han är så söt! och Natalie också, hon somnade i mitt knä tidigare idag. så sött!!
Plus att när jag kom in till dom hade hon en kompis över och hon presenterade mig "Det här är Malin, hon är min bästa vän!" är inte det så otroligt sött?

Ska hålla mig vaken, ska hålla mig vaken, ska hålla mig vaken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0