Shopping är bra för hjärtat?

Jag försökte shoppa bort lite smärta från mitt hjärta, smärta när det gäller mycket saker, men jag vet inte riktigt om det funkade.
Köpte i alla fall massa saker, det blev 4 tröjor och 2 nagellack, och allt gick på den magiska siffran 299 :- 
Tyävrr har pappa kameran ner till Lysekil, så jag kan inte visa kläderna, men jag lägger upp bilder senare.
Men hur som, blev det tre reor från tre affärer.

Top shop
Gult linne med Jimi Hendrix-tryck 50:-

Monki
Gul t-shirt 50:-
Ljus lila over size t-shirt med tryck 90:-

Cubus
Lila nagellack och guld nagellack 39:-
Vit t-shirt-klänning med en liten fika 70:-


Nu ska jag måla naglarna lite!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0