eeeeh, god morgon med en låda duplo-lego

eller en låda kanske är en dålig förklaring på en jättestor låda fylld till bredden med duplo-lego.
Hur som helst vaknade jag för typ 10 min sen av att det lät som att  just den lådan tömdes över hela vardagsrumms golvet.
Ibland hatar jag barn, men bara när jag vill sova..  blöööö.

hur som helst, jag är ute i märsta (folk som känner mig kanske förstod det, efter som att min pappa inte har några småbarn) och vi ska nog in till stan och greja idag.
jag är trött som satan så jag kommer antagligen bara hänga med idag.
eeeh. god natt.

Kommentarer
Postat av: rasmus

"...efter som min pappa inte har några barn)"...??? :S:P

2008-06-08 @ 02:04:23
Postat av: amanda

hahaha

2008-06-08 @ 11:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0