Härligt vecka framför mig

Idag hade jag bara en lektion (egentligen två men jag visste inte det), och det var inte dirket jobbigt, åt kakor och godis och läste en dikt.
Sen åkte jag hem till Rasmus, det var jättemys att träffa honom. Det är det alltid. hihi ♥

Imorgon ska jag ha min sista "vanliga" skoldag, efter skolan ska jag typ till bibblan och låna någon bok, jag brukade vara värsta bokmalen nu var det skitlänge sedan jag läste en bok. iiiih!!!

På onsdag ska vi ha klassens dag på djurgården, picknick och brännboll. Myspys!
Sen ska jag och Rasmus gå på bio på kvällen, det ska bli megakul. Vi ska se "Be Kind Rewind" med Jack Black, hihi, tror att den är rolig.

På Torsdag är det dags för skolavslutning, helt galet vad tiden går fort!
Ska bli jätteskönt att äntligen få sommarlov, känner att jag behöver vila upp mig efter den här jobbiga vårterminen..
Sen ska jag ju göra massa roligt också, åker ju till Kroatsien om typ 16 dagar, Arvika är om ungefär en månad och sen är det ju självklart underbara Gotland. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0