Söndagen

Måste börja mitt inlägg med att kommenter den tropisk hetta som råder i stockholms-trakten.
Det är galet varmt. sitter i bikini och svettas. haha.

Vad har jag gjort i helgen då?

Fredag;
vaknade upp hos Rasmus, hade en mysig morgon i kejsarsängen (eeeh. vi har satt ihop två sängar i hans rum) och åkte sen till skolan. Efter skolan följde jag med Rasmus till sickla för att lämna ett cv, han alltså. Vi åt lite glass. Jag åkte hem till mig, bakade lite pizzabullar till picknicken på lördagen (igår), åkte tillbaka till sickla och åt födelsedagsmiddagtexas steak house. mumsigt!!!
åkte hem igen och gjorde klart den sista maten. somnade som en stock.

Lördag;
Jag vaknade tidigt och packade ihop picknick-korgen för att sedan bege mig in till slussen och träffa Rasmus.
Vi åkte vidare till långholmen och träffade mina galna halvfastrar och deras respektive, både pojkvänner och vänner.
Runt klockan tolv satte försommarens höjdpunkt igång, SKRATTSTOCK! woho!!!
Massa roliga komiker som tillexempel; Özz Nujen, Thomas Järvheden, Janne Västerlund, Björn Gustavsson och många många många fler.
Det var skitkul, och vårt tredje år, fick champange för att vi var där först! jippi!!!!
Senare, när det var slut, åkte jag och Rasmus hem till mamma sen.

Söndag;
Jag vaknade ganska tidigt, var barnvakt åt Amanda. Tröttsamt värre, men hon är världens sötaste. hihi.
Världens finaste Rasmus hjälpte till också, jag är så jättetacksam!

Nu sitter jag som sagt hemma i bikini, ska sitta på ballkonger och sola lite, men bara en liten stund, måste vila upp mig inför grillningen hos mina galna kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0