Home

Nu är jag hemma från idre, tänkte dra veckan lite kort;

Söndag, vaknar hos Rasmus och en långlånglång dag börjar. sitter i bilen nästan hela dagen tills vi kom upp till stugan i Idre. Mys med Rasmus på kvällen.
Måndag, hämtar ut snowboarden och åker med Rasmus lillasyster den dagen. Ramlade tyvärr på svanskotan så jag tog det lite lugnt sista åken. men annars gick det bra.
Tisdag, åkte halva dagen med Rasmus och sen gick vi till simhallen och myste i bubbelpoolen innan vi spelade ett par omgånger biljard. mys ♥
Onsdag, byter till skidor när jag märker att min svanskota och mina knän inte pallade mer snowboard. Åkte mellan Rasmus skidor, haha det var jätteroligt. Har svårt att sova och vaknar upp med hög feber under natten.
Torsdag, har en otroligt tandvärk och stannar hemma på förmiddagen. märker att min visdomstand (som ej är utväxt) är mega-svullen och att det äckligt nog varar ur tanden. Mamma lyckades hitta en tandläkarmottagning och bokade en tid åt mig. fixade penicillin hos tandläkeren samt en rengörning. Mådde riktigt illa på kvällen..
Fredag, Ingen skidåkning för mig. stannade hemma och mådde inte specellet bra alls.
Lördag, Åkte lite mer skidor än vad jag borde, men det var trots allt sista dagen. På kvällen gick jag och Rasmus och spelade biljard. Vi tittade på film på kvällen, bara vi två. Jag var monstertrött och somnade ganska tidigt.
Söndag, Packade ihop det sista och har suttit i bilen hela dagen. Nu är jag hemma.


Kommentarer
Postat av: Johan

Oj!

2008-03-03 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0