I en annan del

Jag förstår varken humorn eller charmen med tv-programmet "I en annan del av köping".
Vad är det som är så roligt med att titta på ett program om utvecklingsströrda människor som bor i ett
gruppboende.
Jag zapade nyss och stannade en liten stund på fyran för att studera det där programmet, men jag kan verkligen inte förstå vad det är som är bra. Jag tycker mest synd om de stackars människorna som har skador på huvudet och inte kan leva ett sånt liv som resten av människorna och sedan ska man expondera deras liv på tv.
Det är varken roligt eller okej att man gör ett tv-program om deras liv.

Jag kanske bara är cynsik och elak idag som jag har sånna här åskiter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0