Märsta

Sitter på mitt, typ, rum i Märsta hos mamma. Har precis duschat, det var jättehärligt.
Min lillasyster Amanda blev superglad när jag kom, älskar verkligen henne. Känns konstigt att det inte är min "helsyster", vi har samma mamma.

Läser för tillfället världens bästa manga serie "One Piece". Det är så sjukt bäst! Gå in på http://www.onemanga.com/ om ni har tid att läsa, jag lovar att ni inte kommer ångra er!

Ikväll blir det tacos och melodifestivalen för hela slanten. Det ska väll bli kul antar jag. haha, jag är inte värsta schlager-drottningen men det kan väll vara roligt, gillade det bättre förr dock, när det inte var milljoner deltävlingar. Tack vet jag när det bara var en kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0