ocensurarat

Känner för att bikta mig lite.
Jag orkade inte gå upp idag, låg i sängen flera timmar innan jag gick upp, var så kissnödig att jag höll på att dö. så jag gick upp och funderade en hundradels sekund om jag orkade gå till skolan, men avfärdade tanken och ringde och sjukanmälde mig. Jag är verkligen inte på humör för att åka till skolan, det är bara för mycket skola just nu. Vill ta det lungt, skaffa jobb och bara vara självständig. Jag är inte på humör för skola längre, vill bli stor, vill flytta hemifrån och vara ifred..

Ska nog sluta censurera min blogg, bara skriva vad som händer i mitt liv, mer dagbok än blogg. vi får se hur länge det håller, tror folk kommer avskräckas om de fick reda på för mycket om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0