Om pengar växte på träd skulle jag...


♥ .. Gå och se massa teater, vill se Hamlet, Tre kronor, The Dumbshow på dramaten, Edvard den andra, Arsenik och gamla spetsar, Mäster Olof och Hedwig and the angry inch på stadsteatern.
Jag älskar verkligen teatern, det är helt underbart att sitta i publiken.
♥ .. Köpa lite nya kläder. Lite sommarkläder och annat roligt. En ny bikini skulle inte vara helt fel.
♥ .. Bjuda min älskling på bio, se på massa roliga filmer.
♥ .. Hitta ett stall och hyra en häst en hel dag. Det var grymt länge sedan jag red, vill göra det igen. Det är verkligen en sån underbar känsla att rida.


Om pengar växte på träd vad skulle ni göra? Var lite ego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0