Barn av Belsebubb och Idiotkärringen

Eh, som ni kankse märker är jag trött och grinig idag.
Jag var i skolan imorse och gjorde prov, sen kännde jag mig inte bra alls, så min älsklings baby skickade hem mig.
   På bussen till slussen somnade jag, höll mig vaken på tunnelbanan, missade bussen med en minut på odenplan men kom tillslut på bussen efter. När bussen gör ett stopp kommer en tant på, som tyckte att jag tog för mycket plats, min väska låg bredvid mig så jag tog upp 2 säten, så hon kastar (OBS! Ingen underdrift) min väska på mig och sätter sig där. Jag som sitter och halvsover vaknar på ett mysigt sätt.
   När två styckna sedan går av byter hon plats, lägger sin väska innerst och sätter sig på yttersta sätet. åååååååh. vad trött jag blir!
Det blir ju inte bättre av att när jag kliver av bussen hör alla jobbiga barn som går på de två dagisen som ligger på varsin sida av vår lägenhet. blööööö, jag vill sova...

Nu har jag hunnit äta mat och två bullar. Ska powernapa lite innan jag sätter igång på allvar med mitt svenska tal.

tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0