eeeeh. trött!

Efter att ha ätit stört mycket flintastek och annat gott grillat kött gick jag upp och la mig för att vila lite (kl.18.00).
Sen vet jag inte om det beror på att jag...
...tvingade mig själv att vara vaken igår för att skriva klart talet tills idag.
...fick köttfrossa.
eller bara är sjuk,
haha, känns som en skum blandning av allt. hihi.
vaknade hursomhelts för ca. 20 min sen (kl.21.00)
Jag har sovit i 3 timmar! Helt sjukt!
Kommer ju inte kunna sova på någon timme, eller så kanske det är det jag borde göra nu.

Ska i alla fall titta på tv lite med syrran nu.

tjingtjing

Kommentarer
Postat av: rasmus

hurra för kött!

2008-05-16 @ 23:46:57
URL: http://rasmus-art.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0