blö

jag är verkligen helt slut, hungrig också.. sitter här i skolan och typ skakar.

Har typ bott hos Adam sen i torsdags, har haft det jättekul med honom. Tycker om den killen. hihi.
Idag är det rep hela dagen för Error. usch, jag är trött på den pjäsen och den klassen, känns verkigen inte som att jag passar in..
Imorgon är det PLUT-dag (planering och utvecklings-dag = ledig) så vi ska gå på teater vid 1 tiden.
Annars ska jag bara ta det lugnt. Lär nog åka till Adam senare idag.
Har svårt att slita mig ifrån honom och hans bankvalv. hahaha. Alltså han bor i ett gammalt bankvalv.

ska försöka hitta något att äta på skolan, lär inte funka. kanske sticker hem en snabbis och försöker få i mig något..
annars blir det lunch i skolan om 1 och en halv timme.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0