Visby <3

Idag åker jag hem till visby! woho!!!
Åh vad jag saknar mina fina älsklingar så otroligt mycket, det kommer kännas så tomt utan er på a7 nu efter lovet..
Vi ses i alla fall senast nästa torsdag då det är halloween-fest, hihi det kommer bli sååå kul!


Imorse vaknade jag vid 7, då min syster vaknade helt enkelt, men klockan var ju egentligen inte 7 utan 6 då det igår natt blev vintertid. kan ju säga att jag gärna hade hoppat ut ur fönstret men men nu blev det inte så.
Gick duktigt upp istället och nu sitter jag här och tittar på fem myror är fler än fyra elefanter..
låt mig sova..

Kan ju glädja mig med att pappa och jag ska ut på stan, ska få en ny mössa men ska nog få mer än så, hihi.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0