det händer saker här

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen,
men för att vara ärlig finns det inte så mycket tid.
Det är ganska krävande att gå i tre klasser samtidigt,  speciellt när man bara trivs i en av dem.
Jag säger inte att de andra två klasserna är dåliga, eller elaka, men de har ju gått tillsammans innan
det är såklart att de har svårt att släppa in någon som inte änns är med dem så mycket.

Hursom helst, så mår jag på det stora taget mycket bra här nere.
Jag har massa vänner, vilket är en ny grej, och jag gillar skolan otroligt mycket.
Jag mår bra helt enkelt.

Nu ska jag ner i tvättstugan och köra in svart tvätt och handukar, inte i samma alltså. haha.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0