BLOGGA PÅ FÖR FAN!!

Nu har jag gjort blogg.se till min startsida så att jag ska komma ihåg att blogga det som jag tänker blogga om.
Det har hänt ungefär en miljon saker sedan jag bloggade sist, men orkar inte riktigt skriva ner allt, som ni kanske förstår.
Kan berätta vad som händer idag åtminstonde:

10-18 Repetera inför inspelningen av en konstig konstnärs film gjord av en konstig konstnär, jag gissar på grov träningsverk (bekräftar det senare)
18-19 Hinna till Fenix och laga lite mat, blir nog bara potatis, om jag inte orkar mig hem innan och hämtar något mer.
19-21 STICK&VIRK-CAFÉ på Fenix med Emma. Ska bli jättekul, om jag nu inte dör under repetionen..

Det är som ni kanske förstår inte någon vanlig talfilm, efter som att det är en konstig konstnärs film gjord av en konstig konstnär, utan vi ska använda kroppen mycket.
Det var LÄNGE sedan jag använde kroppen till dans och rörelser, borde göra yoga nu på morgonen men kommer nog spy eftersom jag inte ätit frukost ännu.

Nu ska jag packa min väska och sen iväg till konstskolan och repa.
Om jag dör, tack för att ni läst min blogg..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0