Ekegården

Japp där har jag befunnit mig från fredag kväll tills idag vid fem tiden på kvällen.
över lag har det varit jättekul, är dock fortfarande beskiven på två personer som bröt sitt löfte till mig, mest på den ena som faktiskt gav mig sitt ord. Tilliten kommer inte lätt tillbaka ska ni veta.

Lägrets mest sagda ord; Kalgome (om det nu stavas så, ingen vet)
Ordets har sagts ca. 145623 gånger, av olika personer... suck.

Fick idag reda på att min präst Håkan och jag är ingifta släktingar med varandra, det är krångligt med farbröders kaniners kusiners pysslingar, men vi är släkt, rätt coolt faktiskt.


Är lite sur på Bilddagboken som tycks hata mig för tillfället.. grr..

Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig och läsa i Harry Potter, iiih, det är jättespännande.
hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0