Visborg

Har varit i kyrkan idag från fem och haft det jättekul.
När jag kom dit hade Marcus lagat god mat till oss två, det var jättegott! Tack så mycket, du är en ängel <3
Sen kom det dit lite folk och Marcus berättade om de sista dagarna i Jesus liv och varför vi firar påsken.
Sen var det fika och efter det fick jag göra lite teaterövningar med dem, vi hade teatersport och jag hade ialla fall jättekul.

Nu är jag hemma, ska lägga mig ner i sängen och läsa lite i min nya Harry Potter bok, tvåan läste jag ut igår och nu är det dags för tredje. jippi!

Ha en bra kväll!




SJU SORTERS APA!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Skönt att veta att du inte är arg längre. jag är verkligen ledsen Malin <3

2009-01-27 @ 12:03:00
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/
Postat av: Jonna

Kalgome! :) nej jag lovar, ska inte tänka mera på de! :) <3333333

2009-01-27 @ 14:39:09
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0